Termékek Menü
06/30-989-3861
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSZF

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek
Hatályos:2020.január 01. napjától visszavonásig

1. A Szolgáltató

A szolgáltató neve: Pallasz Team Kft
Székhely és számlázási cím: 1152 Budapest Régi Fóti út 67/B. 
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel (vásárló) való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: szaniterklub@gmali.com

A szolgáltató cégjegyzékszáma:01-09-998138 
A szolgáltató adószáma:24255819-2-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi bíróság
A szolgáltató telefonszáma:+36-30-989-3861
Bankszámla szám: HUF: 11715007-20469113-00000000  Otp Bank Nyrt.

Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

2, A Vásárló

Vásárló: aki  a Szolgáltatótól a szaniterklub.hu, csempeklub.hu internetes oldalain megjelölt szolgáltatásokat, termékeket megrendeli, illetve megvásárolja azokat kosárba helyezéssel.  A szolgáltató fenntartja a jogot , hogy bizonyos kedvezményeket kizárólag az interneten keresztül megrendelő Vásárlói részére biztosítson.

Weboldalunkon lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is.

3, A rendelés menete

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási és utánvétel költséget is. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel(Budapest XV. kerület) vagy futárszolgálat(DPD, MPL)), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás,  készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával és minden adat megfelelő, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

A rendelések feldolgozása

  • A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
  • Általános teljesítési határidő: általában megrendeléstől számítva 24 órán belül feldolgozza a Szolgáltató a megrendeléseket. Alkalmanként a feldolgozás elhúzódhat a megrendelések sokasága miatt.
  • Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.


4. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes aktuális árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget és az utánvét költségét. A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja. Amennyiben a Szolgáltató élt az árváltoztatás jogával, emailben vagy telefonon egyeztetés végett megkeresi a Vásárlót. A korábbi áron történt megrendelést a Szolgáltató ebben az esetben nem tekinti érvényesnek. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási költség infó pontban is megtalálható.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy nagyobb összegű megrendelés esetén előleget kérjen. Amennyiben a Vásárló a Webáruházban olyan terméket kíván megrendelni, melyet kifejezetten a Vevő kérésére szükséges berendelnünk adott mennyiségben/színben vagy méretben (például burkolatok), úgy a Vásárló köteles a megrendelés bizonyos összegét előre megfizetni átutalással, ilyen esetben az előleg megfizetésével lemond az elállási jogáról. 


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

5,Visszaigazolás
Minden rendelésről a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre visszaigazolást küld. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. A szolgálató visszaigazolásának (nem az automatikus) megérkezését követően a megrendelés törlésére nincs lehetőség. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

6,Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

6,Szállítás
A megrendelt termékek kiszállítása a Szolgáltatóval szerződött futárszolgálattal( DPD,MPL) vagy saját autóval történik a Vásárló által megadott címre. A megrendelt árú értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget válal. A termék várható szállítási idejét a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon vagy emailben.
Szállítási módok: Saját autóval, futárszolgálattal
A kiszállítási idő a termék rendelkezésre állásától függően alakul de törekszünk a leggyorsabban megoldani azt.
A szállítás díját a Webáruház oldalán közzétett Szállítási Költség Infó menüpont tartalmazza.
Külföldre szállításkor kérjen egyedi ajánlatot.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Kivételt képeznek a kifejezetten a Vevő kérésére (előleg befizetése után rendelt) rendelt termékek (például burkolatok).  Ezek egyedi terméknek minősülnek mivel előállításuk folyamán nem reprodukálhatóak azonos színben és méretben a gyártási (égetés) technológia miatt.

7,A szerződés tárgya, nyelve, létrejötte. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása és hatálya
A Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő szerződés írásban megkötöttnek minősül melynek nyelve a magyar. A megkötött szerződést külön nem iktatják és nem visszakereshető, azonban az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató honlapján bármikor újra elérhetőek. Az árú megrendelése a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés (megrendelés) a Szolgáltató általi visszaigazolásának megérkezésével az egyedi termékek esetében az előleg beérkezésével egy időben jön létre. A szerződés létrejöttének további lényeges előfeltétele a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek elfogadása. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa ami annak közzétételekor lép hatályba és mindaddig hatályban is marad, amíg a Szolgáltató webáruház a szolgáltatást biztosítja. A megkötött szerződésekre a megkötésükkor hatályos Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni. 

8,Elállási jog
A Vásárló a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az  Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vásárlót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Amennyiben a Vásárló a Weboldalon olyan terméket rendelt, amelyet kifejezetten a Vevő kérésére rendeltünk be adott mennyiségben, (például kifejezetten a burkolatok),  azon esetben az előleg megfizetésével lemond az elállási jogáról, tudomásul veszi, hogy ezen termékre nem él az elállási joga.. Erről rendeléskor emailben értesítve is van.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014 (II.26). Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
A fenti elállási jog  kizárólag a Polgári Törvénykönyvről szóló törvény értelmében fogyasztónak minősülő Vásárlókat illeti meg.

9,Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

10,Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Szolgáltató illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

11,Elállási jog gyakorlásának a menete:

  1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
  2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
  3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
  4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
  5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási jogga

12.Panaszkezelés rendje

  • Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát elküldi a vásárlónak.
  • Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  • Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
  • A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint , illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A http://jarasinfo.gov.hu

  • A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Telefonszáma: (1) 488-2131, Fax száma: (1) 488-2186, Név: Dr. Baranovszky György, E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

  • A  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
  • Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
    • az eljáró bíróságot;
    • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
    • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
    • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
    • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .

 

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (szaniterklub@gmail.com,+36-30-989-3861).